close

我還活著~~~~

好似已經好久沒有update了www 主要是本人忙到癲了 OTZ

2018年就快到了,來草草做一個2017寶記總結吧 ╮(•́_•)╭

今年好充實呢~ 又看現場又看中繼 XD

 

今年第一次因為大門而專登飛過去日本睇雪組,看了兩場幕末太陽傳,

也是我第一次蹲她的出入待。

台上帥到痴線,但off時佢真係好可愛~~~~ XD

嗯! 好快又見到佢啦~

 

香港有中繼第二年了,雖然唔知會繼續到幾時,但真係好感恩。

十幾年前開始飯上寶塚的時候我真係發夢都估唔到現在差不多每個月都有中繼,可以在香港戲院舒服咁睇寶記的直播。

感謝中繼,我睇多咗好多戲 (笑) (星逢一夜/王妃的宅邸/紅花俠/幕末太陽傳/All For One/諸神的土地/TCA兩場/柏林我的愛 <---真係好X多...)

還有,感謝中繼讓認識到一班塚友,因為自己身邊沒有人懂我喜歡的什麼鬼,所以每個月都會好期待同佢地吹水 XD

希望明年會繼續有中繼啦~~

 

今個月其實看了3場中繼呢 (銀包好痛 (爆)

兩場TCA中繼,笑到痴晒線

今年依然沒有Parody,不過MC部份都超有趣 XD

今年多咗個環節是Top輪住和觀眾互動

下午場輪到大門,她一臉興奮地跳著要當Sissi ヽ(✿゚▽゚)ノ ...但被台下的Saki制止了

最後超認真地講了句死ねばいい!XD

佢真心想演sissi...你地快d揾人成全佢啦 ╮(•́_•)╭

至於柏林我的愛中繼…有點悶 OTZ 都會順順利利

全劇看完係…哦。

你問我劇情,我答唔到你 (爆)

Anyway, 可以看到Coto都好開心 XD

 

希望明年2018年都會順順利利

 

 

 

arrow
arrow

    Silvy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()