close

  昨天去德福看了小龍東千Last Day。

dm01

今次是有播埋Sayonara秀&致詞& Curtain Call。於是在戲院裡足足坐了5個小時 

完全值回票價 XD

 

 

信長…嗯 (爆) 其實去看之前預咗自己會看不懂 XD (喂)

到後面有個point我以為劇已經完了,點知之後還有一場才完 囧

Forever Love…就好大介 XD 是滿滿的人妖秀  (喂喂)

小龍和Kachi的即興部份玩到癲晒,我們也笑到痴晒 XD

(我發現現場其實大部份人應該都聽得明少少日文,因即興部份大家都識笑)

 

小龍,我對她的印象就是很浮誇 (喂),唱歌怪怪的又很油(?)

不過到Sayonara 秀最後全組唱起1789的「声なき言葉」 ,連不是飯的我都有被感動到,心裡有點不捨…

而且到Curtain Call 小龍把Chapi叫了出黎,Chapi出來時Chapi是成個人震晒,然後一開口就直接噴淚看到我挺心痛的…(...雖然震有可能係因為個Cameraman (爆) 琴日中間部Camera個Cameraman 一直震得好厲害 )

不過其餘大部份時間都係俾小龍笑死 XD

那個結婚梗簡直笑到... XD

 

今次liveviewing比我想像中多人,票都賣到前面第3行

不過心裡覺得這些Liveviewing不會無止境的繼續每個月都有…

究竟會做到幾時呢?

 

arrow
arrow

    Silvy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()